Dymek |
Romantyk i PR |
|
|
Dołączył: 06 Paź 2006 |
Posty: 234 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Warszawa |
|
|
|
|
|
|
Poradnik jak stawiać Towery na naszych polach!
Wstęp:
Rozmieszczenie wież na towersite jest bardzo istotne. Na dobrze obsadzonym polu między innymi znajdziemy miejsca na kilka dodatkowych towerów (gospodarka przestrzenna!). Jednak przede wszystkim prawidłowo zbudowany towersite znacznie zwiększy szanse obrony, a przynajmniej mocno zirytuje wroga lub zmusi go do większego zmęczenia. Od ustawienia towerów zależeć będzie czas potrzebny na zniszczenie pola. Naturalnie, im dłużej zajmuje zdobywanie tym więcej czasu mamy na obronę. Skuteczną obronę!
Ograniczenia levelowe:
Ile towerów mogę postawić:
Tower mogą stawiać postaci tylko posiadające lvl 15 lub wyżej.
Zależnie od levela przypada nam określona ilość wież do postawienia.
15-74 : 1 tower
75-149 : 2 towery
150-199 : 3 towery
200-220 : 4 towery
Clustry:
"Cluster" jest określeniem zorganizowanej grupki towerów optymalnie do siebie zbliżonych i układających się w określony kształt.
To właśnie tworzenie clustrów umożliwia postawienie większej liczby towerów oraz zwiększa szanse obrony.
Rodzaje clustrów:
Na dole poradnika znajduje się mapka z przykładowym rozmieszczeniem towerów. Jest to jeszcze amatorskie wykończenie pola - była to dopiero moja pierwsza próba usystematyzownia towersite. Zaznaczyłem na niej róźne rodzaje clustrów opisane poniżej.
"Trójki" - najmniej efektywne, ale zawsze lepsze niż żadne. Gracze w przedziałach 150-199 mogą układać takie samodzielnie.
Budowane mogą być z 2 conductorów i 1 turreta, lub odwrotnie (2 turrety i 1 conductor)
::Na mapie zaznaczone cyfrą 3::
"Romby" - Bardzo proste w układaniu. Gracze 200+ mogą tworzyć takie somodzielnie. Gracze 75-149 mający prawo do tylko 2 towerów mogą zacząć romb i oczekiwać, aż ktoś wypełni luki.
::Na mapie zaznaczone cyfrą 4::
"Sześciokąty" - najsolidniejsze z fortyfikacji. Wymagają zgrania graczy albo użycia altów. Wzorcowa szóstka powinna skłądać się z 3 turretów i 3 conductorów, jednak można nagiąć delikatnie te zasady, jeżeli akurat jest nam potrzebny bonus z jakiejś wieży.
9 takich clustrów wraz z pomocą baterii przeciwrakietowych SAM zapełnia największe z pól.
::Na mapie zaznaczone cyfrą 6::
SAM:
Nasze "Patrioty". Do ich eliminacji używa się pojazdów zmechanizowanych (mechy). Dzieje się tak ze względu na duże hp oraz ogromne zniwelowanie dmg jeśli walczymy jako piechota.
Baterie SAM zwiększają dmg shield zadaway wrogom przy każdym uderzeniu w CT. Nic dziwnego, że napastnik będzie zamierzał zniszczyć jak najwięcej tych urządzeń.
Uwaga! Dotyczy tylko pól powyżej 50 QL.
Podczas organizowania pola chytrze wykorzystujemy konieczność mechowania oraz niszczenia SAMów. Ustawiamy ich aż kilka. (minimum 4) jak najbardziej od siebie oddalonych. Przez to przeciwnik musi przemieszczać się po całym polu w powolnym mechu dając nam dodatkowe sekundy na obronę pola.
::Na mapie zaznaczone znakiem SAM::
Owocnego "plantowania"! |
|